Strony: 1
Archiwista
Witam Szanowne Koleżeństwo po wakacyjnym lenistwie i przekazuję interesującą informację na temat konferencji w Warszawie.
Szczególnie interesujący jest fakt, że udział w konferencji jest bezpłatny dla pracowników szkolnictwa wyższego.
Pozdrawiam Monika
XII edycja konferencji z cyklu Informatyczne Wspomaganie Zarządzania Uczelnią
ZMIANY W FUNKCJONOWANIU UCZELNI WYŻSZYCH WYNIKAJĄCE Z NOWELIZACJI USTAW
12 października 2010r., Warszawa
Program:
10:00 Wykład inaugurujący: „Budujemy na wiedzy - reforma nauki” wpływ nowelizacji ustawy „Prawo o szkolnictwie wyższym” na funkcjonowanie i rozwój uczelni
Prof. dr hab. Zbigniew Marciniak, Podsekretarz stanu, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
10:40 Prezentacja sponsora: COMARCH S.A.
11:20 Wykład: Co zmienia w praktyce funkcjonowania dziekanatów nowelizacja KPA ?
- odbiór korespondencji od studentów (podania, wnioski, pisma) w postaci elektroniczne;
- urzędowe poświadczenia odbioru
- elektroniczne skrzynki podawcze
- decyzja dziekanatu w postaci elektronicznej
- Zmiana art. 220 KPA – zakaz żądania zaświadczeń
- problem podpisu elektronicznego, inne formy uwierzytelniania
dr Agnieszka Skóra, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Gdański
12:00 Przerwa
12:30 Wykład: Zarządzanie dokumentacją, w tym dokumentami elektronicznymi. Prace nad projektem nowej instrukcji kancelaryjnej i ich możliwy wpływ na zmianę działań uczelni
dr Ewa Perłakowska, Dyrektor Departamentu Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
13:10 Prezentacja firmowa: Zarządzanie kontami Użytkowników w uczelniach za pomocą narzędzia Oracle Identity Management.
Damian Fabisiak, Key Account Manager, Lumena SA
13:40 Prezentacja firmowa: Kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania wyższą uczelnią - fakty i mity - studium przypadku „HMS Solution"
Michał Lebuda - kierownik projektu, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach, KALASOFT
14:10 Prezentacja firmowa:
14:40 Przerwa
15:00 Wykład: Wykład: Zastosowanie podpisu elektronicznego na uczelni w nowych warunkach prawno organizacyjnych
dr Janina Mincer – Daszkiewicz, Szef Zespołu Koordynacyjnego USOS, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Uniwersytet Warszawski
15:40 Case study: Pomiędzy administracją a zarządzaniem. Projekt wdrożenia ERP w uczelni wyższej na przykładzie Uniwersytetu Jagiellońskiego
- pomiędzy administracją a zarządzaniem - próba rozróżnienia terminologicznego
- systemy ERP a oczekiwania podmiotów administracji publicznej
- aspekty finansowe realizacji projektów w sektorze prywatnym i publicznym
- problem zmian w projekcie wdrożenia systemu informatycznego klasy ERP
- kwestia ryzyka w projektach realizowanych w sektorze publicznym
- dwa wymiary czasu: czas biznesowy a czas administracyjny
dr Marian Krupa, Kierownik Jakości (mySAP), Uniwersytet Jagieloński
16:20 Zakończenie
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 12 października 2010 r. (wtorek)
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
udział bezpłatny - dla pracowników akademickich i dla przedstawicieli sektora edukacyjnego
900 zł + 22% VAT - dla przedstawicieli biznesu
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
______________________________________________________________________________
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
faksem – formularz w załączeniu
bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2010/zfuw … arz_cc.php
______________________________________________________________________________
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres mailto:cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78
______________________________________________________________________________
Biuro organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o.
tel. /22/ 870 69 78, /22/ 871 85 51
fax /22/ 870 69 95, /22/ 871 85 56
ul. Międzyborska 50, 04 -041 Warszawa
Offline
Archiwista
Całkiem spora grupka z nas była w Warszawie.... może jakieś refleksje... Zapraszam do pisania
Ja żałuję, że ostatni referent nie dotarł, pozostałe wystąpienia jakoś mnie nie zachwyciły, chociaż z dużą ciekawością czekam na 1 stycznia 2011, zobaczymy co będzie w tych nowych przepisach
Pozdrawiam Monika Kielce
PS. Kolego Karolu Krzysztofie.. jak się spisuje nagroda?
Offline
Strony: 1