Witam Szanowne Koleżeństwo po wakacyjnym lenistwie i przekazuję interesującą informację na temat konferencji w Warszawie. Szczególnie interesujący jest fakt, że udział w konferencji jest bezpłatny dla pracowników szkolnictwa wyższego.
Pozdrawiam Monika
XII edycja konferencji z cyklu Informatyczne Wspomaganie Zarządzania Uczelnią ZMIANY W FUNKCJONOWANIU UCZELNI WYŻSZYCH WYNIKAJĄCE Z NOWELIZACJI USTAW 12 października 2010r., Warszawa Program: 10:00 Wykład inaugurujący: „Budujemy na wiedzy - reforma nauki” wpływ nowelizacji ustawy „Prawo o szkolnictwie wyższym” na funkcjonowanie i rozwój uczelni Prof. dr hab. Zbigniew Marciniak, Podsekretarz stanu, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 10:40 Prezentacja sponsora: COMARCH S.A. 11:20 Wykład: Co zmienia w praktyce funkcjonowania dziekanatów nowelizacja KPA ? - odbiór korespondencji od studentów (podania, wnioski, pisma) w postaci elektroniczne; - urzędowe poświadczenia odbioru - elektroniczne skrzynki podawcze - decyzja dziekanatu w postaci elektronicznej - Zmiana art. 220 KPA – zakaz żądania zaświadczeń - problem podpisu elektronicznego, inne formy uwierzytelniania dr Agnieszka Skóra, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Gdański 12:00 Przerwa 12:30 Wykład: Zarządzanie dokumentacją, w tym dokumentami elektronicznymi. Prace nad projektem nowej instrukcji kancelaryjnej i ich możliwy wpływ na zmianę działań uczelni dr Ewa Perłakowska, Dyrektor Departamentu Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych 13:10 Prezentacja firmowa: Zarządzanie kontami Użytkowników w uczelniach za pomocą narzędzia Oracle Identity Management. Damian Fabisiak, Key Account Manager, Lumena SA 13:40 Prezentacja firmowa: Kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania wyższą uczelnią - fakty i mity - studium przypadku „HMS Solution" Michał Lebuda - kierownik projektu, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach, KALASOFT 14:10 Prezentacja firmowa: 14:40 Przerwa 15:00 Wykład: Wykład: Zastosowanie podpisu elektronicznego na uczelni w nowych warunkach prawno organizacyjnych dr Janina Mincer – Daszkiewicz, Szef Zespołu Koordynacyjnego USOS, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Uniwersytet Warszawski 15:40 Case study: Pomiędzy administracją a zarządzaniem. Projekt wdrożenia ERP w uczelni wyższej na przykładzie Uniwersytetu Jagiellońskiego - pomiędzy administracją a zarządzaniem - próba rozróżnienia terminologicznego - systemy ERP a oczekiwania podmiotów administracji publicznej - aspekty finansowe realizacji projektów w sektorze prywatnym i publicznym - problem zmian w projekcie wdrożenia systemu informatycznego klasy ERP - kwestia ryzyka w projektach realizowanych w sektorze publicznym - dwa wymiary czasu: czas biznesowy a czas administracyjny dr Marian Krupa, Kierownik Jakości (mySAP), Uniwersytet Jagieloński 16:20 Zakończenie INFORMACJE ORGANIZACYJNE Termin: 12 października 2010 r. (wtorek) Miejsce: Warszawa Koszt udziału 1 osoby wynosi: udział bezpłatny - dla pracowników akademickich i dla przedstawicieli sektora edukacyjnego 900 zł + 22% VAT - dla przedstawicieli biznesu Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach. ______________________________________________________________________________ Zgłoszenia: Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem – formularz w załączeniu bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2010/zfuw … arz_cc.php ______________________________________________________________________________ Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres mailto:cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78 ______________________________________________________________________________ Biuro organizacyjne: Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o. tel. /22/ 870 69 78, /22/ 871 85 51 fax /22/ 870 69 95, /22/ 871 85 56 ul. Międzyborska 50, 04 -041 Warszawa
|
Całkiem spora grupka z nas była w Warszawie.... może jakieś refleksje... Zapraszam do pisania :)
Ja żałuję, że ostatni referent nie dotarł, pozostałe wystąpienia jakoś mnie nie zachwyciły, chociaż z dużą ciekawością czekam na 1 stycznia 2011, zobaczymy co będzie w tych nowych przepisach
Pozdrawiam Monika Kielce
PS. Kolego Karolu Krzysztofie.. jak się spisuje nagroda?:)
|